środa, 27 kwietnia 2016

ROZDZIAŁ 1

Kiedy wracałam ze szkoły letniej do domu zobaczyłam że na chodniku leży jakaś mała zwinięta karteczka . Podeszłam tam i ją podniosłam , pisało na niej że ,, dzisiaj WSZYSTKO się zmieni '' . Zdziwiłam się i wyrzuciłam ją do najbliższego kosza
                                                                          ***
Weszłam do domu i udałam się w stronę kuchni
- Cześć mamo , cześć tato - przywitałam się
- Cześć córciu - odpowiedzieli rodzice
,, Co ich dzisiaj ugryzło , zrobiłam coś nie tak ? '' - pomyślałam
- Czy coś się stało ? - zapytałam w końcu
- Nie nic nam nie jest - odpowiedziała szybko mama - Będziesz miała dzisiaj gości z Hogwartu
Zauważyłam że mama kłamała w sprawie kogoś z Hogwartu - kiedy kłamała spuszczała wzrok na podłogę a właśnie tak zrobiła w tej chwili
- Kogo - zapytałam
- Zobaczysz - dodał tata - My dzisiaj wychodzimy dobranoc Emmo
- Na razie - dodałam na koniec naszej jakże dziwnej rozmowy
                                                                        ***
Był późny wieczór . Kiedy siedziałam w fotelu i czytałam książkę  usłyszałam pukanie do drzwi . Z westchnieniem podniosłam się z mojego jakże wygodnego siedziska i powlokłam się w stronę korytarza.  Otworzyłam drzwi za którymi stała kobieta oraz mężczyzna . Kobieta była piękna miała brązowe włosy do pasa , stalowe oczy , była też dosyć wysoka . Mężczyzna za to był dużo wyższy od kobiety , miał brązowe włosy i lekki zarost na twarzy .
- Witaj Emmo - zaczęła kobieta
- Dz - dzień dobry - wyjąkałam - skąd Pani mnie zna ? !
- Może porozmawiajmy w środku - dodał mężczyzna
- No dobrze , proszę wejść - powiedziałam otwierając szerzej drzwi .
                     Ruszyliśmy w stronę salonu zauważyłam jednak że mężczyzna przygląda się mojej kieszeni , w której była moja różdżka . Odruchowo schowałam ją głębiej .
- Nie , nie chowaj swej różdżki - powiedział szybko - Jesteśmy tacy sami moja droga
- Czyli też jesteście czarodziejami ? - zapytałam zdziwiona
    Małżeństwo zaśmiało się ironicznie
 - Tak i to najpotężniejszymi na świecie . Jestem ...........

                                                               ############
 NA DZISIAJ TO JUŻ TYLE BARDZO PROSZĘ O KOMENTARZE CHCIAŁABYM WIEDZIEĆ CZY MAM DLA KOGO PISAĆ TO OPOWIADANIE ;) :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz